Hänger ni med?

Hej :)

Sitter här och läser igenom kapitel 6. Skrev klart det i morse men postar det först när jag är klar med kapitel 7 (vill alltid ligga före med ett kapitel ifall jag någon gång inte skulle palla skriva så har jag ett kapitel klart ändå ;) )
Först och främst. Tack så hemskt mycket för alla komplimanger :) Jag har bara fått bra respons till boken på andra hemsidor och är jätte glad över detta :)

Hänger ni med i boken? Känns som om jag ibland uppdaterar lite snabbt, men det är för att ni inte ska tappa lusten. Det är inte så lätt alltid. För alla er som känner er stressade - var inte det. Jag kommer knappast deleta boken!

I övrigt skulle jag uppskatta lite mer feedback på kommentarerna på bloggen. Tex. vad du tyckte om kapitlet och vad du tycker om boken. Vore uppskattat och skulle hjälpa mig mer med abetet. För er som tycker det är pinsamt att skriva på kommentarerna eller vill ger en djupare recention finns min mail: [email protected] :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0